Saturday, September 3, 2016

Your Memories on Facebook
Vasilis, we care about you and the memories you share here. We thought you'd like to look back on this post from 2 years ago.
O πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Πεταλωτής, μιλόντας στις 2/9 στον «ΑΘΗΝΑ 9.84» είπε: «Πιστεύω ότι ο Γ. Παπανδρέου είναι ο μοναδικός πολιτικός ηγέτης, ο οποίος μιλάει με βάση αξίες και αρχές και πολλές φορές κατακρίνεται γι' αυτό…….. Είναι επιβεβλημένο να ακολουθούν όλοι το παράδειγμα Καραμανλή, να λέμε ανεκδοτάκια στις γαλαρίες των εδράνων της Βουλής». Αν και καθιστός κύριε παλιέ μου σύντροφε πολύ ορθά μιλήσατε ότι ο Γιωργάκης, που αν δεν πέσει από το ποδήλατό του χάνετε ...με το κανό του, ήταν ο μοναδικός πολιτικός ηγέτης του GAP = Κενό = Τίποτα = Χάος. Με το οποίο έκανε το κίνημά μας από ΠΑΣΟΚ σε ΜΠΑΤΣΟΚ και μείναμε οι ψηφοφόροι του με το ΣΟΚ. Βεβαίως, βεβαίως ο Giorgo της mother Chant(ας) δεν έλεγε ανεκδοτάκια στις γαλαρίες των εδράνων της Βουλής. Μόνον διατυμπάνιζε το υπέροχο "Λεφτά υπάρχουν" και συκοφαντούσε διεθνώς την Πατρίδα μου και μητέρα μου Ελλάδα "διαφθαρμένη". Και ως ουσιαστικό θυλικού γένους απευθύνεται σε γυναικεία οντότητα, το οποίον σημαίνει σεξουαλικά ανήθικη. Που η κυρά Σοφία στο χωριό μου "Βράχα Καρπενησίου" το μετάφραζε σε απλά Ελληνικά ως "πουτάνα". Αντί να βγήτε στα μπαλκόνια της Τηλεοράσεως (Αθήνα 9.84) να μου ζητήσετε "συγνώμη" κάνετε τις μωρές παρθένες και τσαμπουνάτε ότι αχταρμά κατεβάσει η γκλάβα σας. Έτσι είναι "Ο άδειος (κενός) τενεκές κάνει το μεγαλύτερο θόρυβο" μου συμβουλεύει ο θυμόσοφος λαός. Δεν υπάρχει επάνω σας καθόλου τσίπα ντροπής, αν υπήρχε θα κατακοκκινίζατε από ντροπή και θα θέλατε «να ανοίξει η γη να σας καταπιεί». Αλλά δεν φτέτε εσείς. Εμείς οι συντροφο-ψηφοφόροι σας φτέμε που δεν κάναμε το "δάκρυ" μας πλημμύρα βροχής. Η οποία με την εύνοια του Ποσειδώνα μας να γίνει κατακλυσμός του Διευκαλίωνα και να καταστρέψει όλους τους χριστιανο-Παυσανίες στο γένος του Δία. Κραυγή Λαού = Οργή Θεού.

No comments:

Post a Comment